close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קניית בגדים באינטרנט

מערכת שורשכח אב, תשעו01/09/2016

למה זה כיף לקנות בגדים באינטרנט?

תגיות:

חוויה כמו קניית בגדים באינטרנט משרה אושר ושמחה בקרב שני סוגי אנשים: נשים, שלרוב הן שקונות את הבגדים לעתים תכופות, וגברים שהחליטו להפתיע את הנשים בבגד חדש מכל סיבה שהיא: יום נישואין, יום הולדת, יום האשה, יום האם וכד'. קניית בגדים באינטרנט מכילה יתרונות רבים מאד שלא הייתם מוצאים במסגרות צרכניות אחרות.

אין נסיעות

"קניית מתנה" או "קניית בגדים" כבר לא שקולה לנסיעה בפקקים, והמתנה לחנייה. במקום לכתת את גלגלי רכבכם בדרכים, השאירו את הרכב בבית ותנו למחשב לעבוד בשבילכם. החנות, שנמצאת באינטרנט, מאפשרת לכם לשריין את הבגד בלי להגיע אל החנות בה הוא נמצא באמצעות האוטו. ללא ספק, זהו חיסכון גם בזמן נהיגה, גם בזמן חנייה וגם בזמן שדרוש למצוא את החנות שלרוב ממוקמת במתחם גדול וקשה להתמצאות.

אין תורים

בחנות עצמה – אין תורים. הקליק שלחצתם הוא ה "תור" היחיד והוא תמיד מידי, משום שחנויות מקוונות בראש ובראשונה דואגות לשרתים מהירים ולזמני תגובות רציונליים של הסליקה ושל בחירת הביגוד. כך, גם בחירת הבגד וגם התשלום על הבגד נעשים מאד מהר, בשונה מחנות בה תצטרכו לחכות, להמתין ולעתים לא רק בגלל אנשים שהיו לפניכם בתור אלא בשל טלפון שעושה המוכר מולכם.

אין המתנה לצוות מוכרים

לא צריך להמתין לצוות מוכרים שעסוק כעת בשירות לקוח אחר. במקום לתהות "למה הוא משורת ואני לא", שניכם משורתים כי שניכם באינטרנט. הוא קונה את מה שהוא רוצה, ואתם את מה שאתם רוצים, והכל באמצעות מערכת חכמה של קליקים על המוצרים השונים. כך, נחסכת מכם עוגמת הנפש לפיה אתם תוהים "מתי יגיע תורכם". צפינו כבר לא מעט פעמים בלקוחות מדירים רגליהם מחנויות כי הם בטוחים שזמן התור שלהם לא יגיע, ותופעות כאלו לא יקרו כאשר אתם מבצעים קניית בגדים באינטרנט.

אין חוסר וודאות לגבי הימצאות פריט מלאי מסוים

למעט במקרים בודדים מאד בהם ראיתם תמונה ולידה הכיתוב "לא במלאי", תמונת בגד או אביזר ביגוד באתר אינטרנט מציינת שהבגד ישנו בחנות. בשונה מכך, בחנויות רגילות אם תבקשו בגד, גם אם הוא ייראה לכם טריוויאלי לרכישה שם, יש סיכוי של 50% שהמוכר יגיד לכם "אין" או "אני לא מוכר מתצוגה". אכזבות כאלו כמעט לא יקרו באינטרנט, משום שאם באמת אזל המוצר בחנות, צוות התכנות של האתר ידאג להסיר את התמונה של הבגד החסר הרבה לפני שאתם תבקרו באתר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה